نشر آثار شهدا و رزمندگان آبیک

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل الحسین(ع)

نشر آثار شهدا و رزمندگان آبیک

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل الحسین(ع)

نشر آثار شهدا و رزمندگان آبیک

وصیت های شهدا و خاطرات رزمندگان را جهت انتشار به ما بفرستید.

بسم الرب شهدا و صدیقین








گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی در شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور باشکوه در استقبال از پیکر مطهر شهید سجاد عفتی، شهید 29 ساله مدافع حرم حضرت زینب(س)، به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

مردم و مسئولان شهر آبیک که پیش از ساعت تعیین شده در بلوار آیت‌الله طالقانی حضور داشتند، پس از ورود خودروی حامل پیکر مطهر شهید مدافع حرم به بدرقه این شهید رفته و چهار تن از سبزپوشان سپاه ناحیه امام صادق(ع) پیکر شهید را بر دوش خود قرار دادند.

مردم و مسئولان از مقابل پایانه شهر آبیک تا گلزار شهدای گمنام این شهر واقع در بوستان شهید رجایی، پیکر مطهر شهید را تشییع و بدرقه کردند.

همسر شهید سجاد عفتی در گلزار شهدای گمنام شهر آبیک، ضمن قدردانی از حضور مردم و مسئولان شهرستان آبیک اظهار کرد: با افتخار و عزت بیان می‌کنم که توفیق و عنایت الهی بود که شهید عزیزمان را به امام عصر(عج) تقدیم کنیم که امیدواریم شفیع ما در روز قیامت باشد.

سعیده جمالی افزود: اگر آیه 154  سوره مبارکه بقره را به خوبی درک کنیم متوجه می‌شویم که شهدا همواره زنده هستند و در سفره الهی روزی می‌خورند که افتخاری بس بزرگ است.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که دخترم ثنا تا ابد سربلند است و از خدای متعال می‌خواهیم که توفیق شهادت نصیب همه کند.

این همسر شهید خاطرنشان کرد: همه باید به آیات الهی در خصوص زنده بودن شهدا یقین قلبی داشته باشیم و بدانیم که ناظر بر اعمال ما هستند به ویژه مسئولان که باید بدانند که شهدا ناظر بر اعمال آنان هستند.

جمالی تصریح کرد: همسر شهیدم ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس بود و نمی‌خواست حرم اهل بیت(ع) به دست نااهلان بیفتد.

وی اضافه کرد: در پیشگاه الهی دعا می‌کنیم که نسل کفار و داعش و شمرصفتان از روی زمین ریشه‌کن شود.

به گزارش فارس، شهید سجاد عفتی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) ساکن شهر آبیک و دارای یک دختر چهار ساله به نام ثنا است که در تیپ فاطمیون سپاه شهرستان شهریار مشغول به خدمت بود.

این شهید بزرگوار چهار تا پنج مرتبه به منطقه حلب سوریه اعزام شده بود که پس از خارج کردن اتوبان سوریه از دست متصرفان در حین مقابله با دشمنان حرم عقیله بنی‌هاشم، شربت شهادت را نوشید.

یکی از دوستان صمیمی شهید سجاد عفتی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: این شهید بزرگوار فردی بسیار مومن و معتقد بود و حاضر به ماندن در کشور نمی‌شد و همیشه تأکید داشت که ما نباید بمانیم بلکه باید برویم و از حرم حضرت زینب(س) دفاع کنیم.

محمد بیابانی افزود: به شهید این مطلب را اظهار کردیم که چندین بار به منطقه رفته‌ای و دیگر اصرار به انجام مستمر این اقدام نداشته باش که وی می‌گوید، منطقه دست ما است که باید از تصرف دشمن درآوریم که همین امر نیز تحقق یافت.

وی ادامه داد: شهید عفتی وصیت کرده بود که پس از شهادت، ایشان را به منزلشان در آبیک ببرند ولی تدفین و تشییع پیکر مطهر ایشان در شهرستان شهریار صورت می‌گیرد.

گفتنی است، در این مراسم که امام جمعه موقت شهر آبیک، سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع)، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان حضور داشتند، با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل‌سعود ملعون، لبیک یا حسن، لبیک یا حسین و لبیک یا زینب از پیکر مطهر شهید سجاد عفتی مدافع حرم حضرت زینب(س) را تا گلزار دو شهید گمنام شهر آبیک استقبال کردند.


فیلم: تشییع پیکر شهید سجاد عفتی مدافع حرم (آبیک + شهریار)



پخش فیلم مربوطه:

http://www.aparat.com/v/a13Sh


دانلود فیلم مربوطه:

http://h1.asset.aparat.com/public/user_data/flv_video_new/1198/fbbfc6183d2b96cec5c0128ad8b2239c3593524-360p.mp4





شهید سجاد عفتی و دفع فتنه 88

خاطره پدر شهید مدافع حرم سجاد عفتی از حضور فرزندش در دفع فتنه 88

مشاهده:
http://www.aparat.com/v/2uEHm

دانلود:
http://h1.asset.aparat.com/public/user_data/flv_video_new/1210/93145fd862d681b647c4a902d44029913629875-240p.mp4







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی