نشر آثار شهدا و رزمندگان آبیک

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل الحسین(ع)

نشر آثار شهدا و رزمندگان آبیک

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل الحسین(ع)

نشر آثار شهدا و رزمندگان آبیک

وصیت های شهدا و خاطرات رزمندگان را جهت انتشار به ما بفرستید.

شهید مرادعلی دهقانکار

پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ

بسم رب شهدا والصدیقین






شهید «مرادعلی دهقان‌کار» که نام پدرش « قربانعلی» و مادرش «عذرا» است. در بیست و نهم اردیبهشت ماه سال 1347، در «قارپوزآباد» از توابع « نظرآباد» چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و در دوران دفاع مقدس مقدس به عنوان رزمنده پاسدار به حراست از خاک وطن برخاست و در منطقه جنگی شلمچه در عملیات کربلای پنج در اول مرداد ماه 1367، با اصابت ترکش به بدن به درجه شهادت نایل آمد. تربت پاک شهید در گلزار شهدای «قارپوز آباد واقع است.

شهید مرادعلی دهقانکار فرزند قربانعلی در تاریخ ۴۷ به شماره شناسنامه ۳ در روستای صالحی دیده به جهان گشود شهید دهقان پس از پایان تحصیلات در دبیرستان آبیک مشغول تحصیل گردید پس از تشکیل بسیج عضو بسیج شد در زمان جنگ به مبارزه با دشمنان اسلام پرداخت در جبهه‌ها حضور داشت تا اینکه به عنوان پاسدار وظیفه در تیپ نینوا مشغول خدمت شد. در عملیات های کردستان ، عاشورای ۳ ، والفجر ۸ کربلای ۳،۴،۵،۸ در مناطق خرمشهر جزیره مجنون شلمچه با عناوین خدمه و مسئول قبضه ۱۰۷ (فرمانده دسته) پس از ۲۴ ماه حضور در جبهه در سن ۲۰ سالگی مورخه ۶۷/۵/۱ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازهایی از وصیت نامه شهید مرادعلی دهقانکار:
سپاس خداوند بزرگ که مرا مسلمان آفرید و امروز این لیاقت را نصیبم کرده که با آگاهی و اختیار راهی جبهه‌های حق شوم و گم شده خود را در آنجا پیدا نمایم گمشده من اسلام است خداوند است حسین و مهدی و فاطمه است که شده من کربلا است شکر ایزد ای را که پیامبر و جانشینان او را برای هدایت ما فرستاد امروز روز عاشورا است و زمین های این سرزمین کربلا است  این های این سرزمین کربلا است و امام امت پیر جماران و نائب امام زمان در صحنه کربلا و فرمانده جبهه ها است.
 امروز روز غلبه مستضعفین بر مستکبرین و روز غلبه اسلام بر کفر است. ای امت شهید پرور و بیدار دل جبهه‌ها را یاری نمایید و به فرمان امام امد لبیک بگوید و خود را به آن قافله برسانید و از آن عقب نمانید که فردا دیر است و شما راه را رستگاری و شما راه رستگاری این است خدایا به مقربان درگاهت سوگند یاد می کنم که این مسائل را از روی هوای نفس نوشتم اگر بچه های پاک شهید می شوند برای تحکیم موقعیت عده ای مقام پرست نیست. ای کسانی که امروز برای مقام خود احکام اسلام را زیر پا می‌گذارید حالا دیگر بس است از این خونه های پاک از این سرهای از بدن جدا شده از این پارچه های قلم شده از این دل های سوخته و از این گیسو ها و محاسن آغشته به خون شهدا شرم کنید که دیر یا زود چهره شما برای این مردم نمایان خواهد شد و جواب خونهای عزیزان فدا شده در راه خدا را نتوانید داد آخر مگر این بچه ها برای اجرای احکام شهید نمی شوند؟ پس چرا شما برای رسیدن به مقام های پست دنیایی و حفظ موقعیت ناچیز دنیا احکام اسلام را زیر پا می‌گذارید و توجه نمی کنید؟

https://defapress.ir/fa/news/463817/

https://alborz.navideshahed.com/fa/news/484960
https://www.golzar.info/163393/

https://yadcode.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C/ad/,7276.html











نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی